Ben je niet tevreden over onze zorg? Als je niet tevreden bent of klachten hebt over een van onze psychologen, willen we je vragen dit in eerste instantie te bespreken met je psycholoog (of de andere collega van de praktijk). Als je er niet uitkomt kun je je wenden tot de klachtenregeling van de NIP voor mensen die via de basis ggz zijn verwezen. Een klacht kan gemeld worden via: nip@klachtencompany.nl. Wij hanteren de regelgeving van de wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz)
Vanaf 1 januari 2017 is het voor praktijken verplicht te beschikken over een kwaliteitsstatuut voor iedere medewerker. De kwaliteitsstatuten van onze praktijk zijn opvraagbaar bij onze vestigingen of te downloaden via de volgende links: kwaliteitsstatuut Ank Goosen en kwaliteitsstatuut Peggy Gevers.
Vanaf 25 mei 2018 treedt de nieuwe privacywet (Algemene verordening gegevensbescherming – AVG) in werking. Trias psychologen beschikt over een privacy-policy, deze is tevens opvraagbaar bij onze vestigingen en hier te downloaden.
Wij werken volgens de richtlijnen van de Wet op de geneeskundige behandelovereenkomst (WGBO), waarin de rechten en plichten van de cliënt worden geregeld.
Wij werken volgens de meldcode kindermishandeling van de rijksoverheid.